Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    С консуматори (фарове + вентилатор на климатика + нагреватели на стъклата) колко е на празен ход и при 1500 - 2000?
    Не го мерихме. Стана студено. Утре ще го меря.
    Какви стойности трябва да даде като го натоваря?
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

    Comment


    • Първоначално публикувано от benji_gb Покажи съобщение
      Не го мерихме. Стана студено. Утре ще го меря.
      Какви стойности трябва да даде като го натоваря?
      Не трябва да пада под 13,5 - 13,6 на тихи обороти а над 1500 трябва да вдигне 13,9 - 14.
      Да не говорим, че по документация на тази кола и дават 14 при всякакви условия (консумация или обороти). Но аз до момента такава не съм виждал.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • 13.5 е малко,но премери утре както те е посъветвал Любо и тогава ще го мисли.Чакай сега се сетих,къде мериш отпред или на акумулатора в багажника?Ако мериш в багажника и зареждането е малко,то проблема може и да не е в алтернатора а някоя връзка на кабелите към багажника.За да елиминираш това като вариант премери отпред на кабелите които са под едно черно капаче намиращо се зад разширителното казанче на антифриза.
        Last edited by Bobiuzunov; d.m.y г., 21:54.

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Не трябва да пада под 13,5 - 13,6 на тихи обороти а над 1500 трябва да вдигне 13,9 - 14.
          Да не говорим, че по документация на тази кола и дават 14 при всякакви условия (консумация или обороти). Но аз до момента такава не съм виждал.
          Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          13.5 е малко,но премери утре както те е посъветвал Любо и тогава ще го мислим.
          Ще го премеря, но ми намирисва или на регулатор, или четки.....
          При помпене на газта почти не променя стойностите. 13,48-13,60волта, като говоря за обороти над 2500

          ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

          Боби, при акумулатора меря .
          Alfa 156 1,6 TS ex
          Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
          Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

          Comment


          • Премери утре отпред и ако пак е 13.5 тогава вече можеш да мислиш за проблем в алтернатора.

            Comment


            • Ок. Утре ще видя какво става. Благодаря за бързата реакция момчета
              Alfa 156 1,6 TS ex
              Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
              Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Премери утре отпред и ако пак е 13.5 тогава вече можеш да мислиш за проблем в алтернатора.
                +1

                Наскоро имаше такъв случай - на колега му се губеха около волт при акумулатора. Смени масата между мотора и купето и разликата изчезна.

                ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:05 ----------

                Първоначално публикувано от benji_gb Покажи съобщение
                Ок. Утре ще видя какво става. Благодаря за бързата реакция момчета
                Освен това премери дали няма напрежение между корпуса на мотора и шаси, докато работи мотора и са включени консуматори. Ако има над 0,1V, ревизирай въпросната връзка между мотора и шаси.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Ще видя и тези работи. Ти ми говориш, дали има отечка да речем между блока на двг и шасито, нали?
                  Alfa 156 1,6 TS ex
                  Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                  Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                  Comment


                  • Да. Въпросът е първо да се установи дали самият алтернатор генерира по-ниско напрежение или то се губи някъде по трасето до акумулатора, като това последното е обичайно срещано. Провери също така дали случайно не се нагрява плюсовата клема на акумулатора или някоя връзка около главния предпазител до нея.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Клемата не грее. Гледах я и нея. Виж, предпазитела не съм го гледал.
                      Ревизирах масата на акумулатора, сменил съм плюсовата клема.
                      Утре като измеря нещата, които ми казахте ще стане ясно какво има.
                      Alfa 156 1,6 TS ex
                      Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                      Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Да. Въпросът е първо да се установи дали самият алтернатор генерира по-ниско напрежение или то се губи някъде по трасето до акумулатора, като това последното е обичайно срещано. Провери също така дали случайно не се нагрява плюсовата клема на акумулатора или някоя връзка около главния предпазител до нея.
                        Днес я мерихме отново проклетията и даде 14,1волта, както на акумулатор така и отпред на връзката при двг. Замерихме и двг-шаси, и там са добре нещата. След това я тествахме и при включени консуматори и отново показа над 14 волта(на празен ход и на 2500об/м). За кратко дори я оставихме само на алтернатор да работи.
                        Накрая замерихме дали има и утечка, резултата беше 0,02А което доколкото съм запознат е в нормите.
                        Интересна работа. Вчера показваше едно, днес друго. Кола с характер
                        Last edited by benji_gb; d.m.y г., 17:39.
                        Alfa 156 1,6 TS ex
                        Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                        Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                        Comment


                        • Ако зарежда 14V си перфектен,но колата студена или загряла беше?Ако е била студена направи същото замерване при загряла кола и ако пак е 14V си карай колата и си свиркай.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                            Ако зарежда 14V си перфектен,но колата студена или загряла беше?Ако е била студена направи същото замерване при загряла кола и ако пак е 14V си карай колата и си свиркай.
                            Беше загряла, Боби. Понеже преди манипулацията имах работа с нея.
                            Alfa 156 1,6 TS ex
                            Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                            Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                            Comment


                            • Значи си карай белисимата и си свиркай.

                              Comment


                              • Дано само да сипваме и да чуваме как мъркат
                                Alfa 156 1,6 TS ex
                                Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                                Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                                Comment

                                Working...
                                X